diumenge, 20 de gener del 2013

Art del segle XX

Aquesta setmana passada a classe em començat a treballar la musica del segle XX i a mí m'agradaría donarvos la meva opinió sobre aquest tipus de musica.
Jo crec que els artistes d'aquesta època, tant musics, pintors, ballaríns, etc busquen fer art des de un altre punt de vista, mostrant coses simples, de la vida quotidiana, que tots tenim a l'abast,... pero transformant-les en una forma d'expressió amb la qual aconsegueixen fer-nos sentir coses que no imaginariem mai. Es l'epoca dels canvis, i la musica i la pintura ho mostren amb molt d'enfasi, ja que canvien totalment els seus patrons de bellesa i armonia. La musica ja no és bonica per la seva melodia, sino que canvia la seva tonalitat i perd completament l'ordre; jo penso que la majoria d'aquestes composicions, volen fer posar nerviós, transmetre angoixa, impaciencia, furia,... i realment ho aconsegueixen. I sobre l'art no tinc res a dir, només cal observar dues pintures (una del segle XX i una anterior) i veure'm com canvien les coses.
                                                                                 
W.Kandisnky: Composició IV  (segle XX)
Rembrandt: La novia judía (segle XVII)





2 comentaris:

  1. Bona idea la de posar dues pintures per veure l'evolució.

    ResponElimina
  2. Gràcies Adelaida! Volia fer una "enquesta" o un petit test pero amb el "visimojo.com" no m'ha sortit :S

    ResponElimina